24 hodin Jakuba Bernada

Jakub Bernad

Den prvního inline hokejového zápasu ze Světových her z polské metropole Wroclavi přihrává útočník národního týmu Jakub Bernad.

Turnaj začíná

Vstávání, nejhorší část celýho dne. Dneska to ale má být jednodušší. Začíná totiž turnaj, na který se už dlouho všichni těšíme. Světové hry. Turnaj, který se koná jednou za 4 roky a kterému se také říká olympiáda neolympijských sportů. No. Ale i tak se mi moc vstávat nechce.

Snídaně

Na snídani si každý přijde na své. Je tu spousta dobrot. Snídat vydržím i půl hodiny.

Wroclav a Český dům

Po snídani jedeme navštívit Wroclav, hlavní centrum dění Světových her. Český olympijský tým tam má připravený Český dům, kterým je houseboat. Do Wroclavi to z našeho hotelu máme něco přes hodinu a půl. Cestu si zpestřujeme českými písničkami a klasickým vyprávěním společných zážitků. Myslím si, že kdo nikdy nedělal žádný kolektivní sport, nechápal by, o čem všem se tam lidi můžou bavit. :-D

Společná na vodě

Společné foto v Českém domě. Na vodě.

Taky na vodě

Výhled z Českého domu. Na vodě. A nějaký kostel…

Kormidlo

Probíhá i prohlídka lodi, kde se kormidla chopí vedení České asociace inline hokeje.

Prohlídka města

Poté zbývá chvíle času na prohlídku města. Vydáváme se s týmem na náměstí, kde právě probíhá orientační běh. Za normálního provozu, což je velice zajímavé. Fandíme a potkáváme i českou běžkyni. Po chvíli se vracíme zpátky na loď.

Polední klid

Následuje cesta zpět na hotel a týmový oběd, po kterém většina hráčů volí odpočinek na hotelu. Část týmu se vydává sledovat zápasy Francie a Švýcarska, čímž turnaj začíná. Já, společně s dalšími spoluhráči, volím místo poledního klidu návštěvu prvního zápasu.

Kafe a čokoška

Společná káva před odjezdem na hotel na týmovou poradu před prvním zápasem. V mém případě se káva nekoná, zůstávám věrný čokoládě, protože kafe stále nepiju.

Porada před prvním zápasem

Příprava na týmovou poradu v hotelovém lobby.

alt

Cesta na zápas a polské silnice

Cesta na první zápas proti domácímu Polsku. Český národní tým obsazuje druhou polovinu autobusu, protože v první polovině cestuje domácí tým. Možná, že vypadáme bez elánu, ale kdybyste viděli cestu na stadion, tak byste z toho také moc nadšení nebyli. Jedeme po silnicích, o kterých se nám v Česku ani nezdá. V Česku, si myslím, máme kvalitní silnice, oproti tomu, co jsme zažíváme tady v Polsku.

Rozcvička

Při předzápasové rozcvičce nemůže chybět tradiční fotbálek. Sranda musí bejt pořád. A taky trošku toho individuálního protažení, kterému teda já normálně moc nedávám. Ale říkám si, je to první zápas, uděláme něco navíc, snad se to vyplatí.

Příprava na zápas

Už jen chvíle nás dělí od prvního zápasu na turnaji proti domácím Polákům. Je slibovaná zajímavá atmosféra. Jedná se o malý stadion, kam přichází okolo 600 – 700 lidí a vytváří super atmosféru pro domácí Poláky.

Je to tu!

Turnaj, který se koná jednou za 4 roky stejně jako olympiáda, začíná každým okamžikem.

První a důležitá výhra

První zápas. Výkon to sice není přesvědčivý, ale jsme po celou dobu lepší než Poláci a vyhráváme 4:1. Důležitá první výhra na turnaji. Pomáhá nám to uklidnit se do dalších zápasů a jít si za naším cílem, kterým je zlatá medaile. Zlatá medaile je poslední, která chybí ve sbírce České asociace inline hokeje, a my máme být ten tým, který ji přiveze domů.

Večeře, masáž a spát

Po vítězném zápase následuje cesta zpět na hotel, kde společně celý tým večeříme a následně se odebíráme na pokoje připravovat se na další dny. Před spaním volím ještě masáž od našeho fyzioterapeuta Kuby a následně se odebírám do pokoje. Jdu si lehnout a připravit se na další den, protože se opět vstává, na mé poměry poměrně brzy, před devátou hodinou.

Malý velký BONUS

Přeskočím v čase a ukážu vám, jak to celé končí. Naše cesta na turnaji končí úspěchem. Zlato ze Světových her je doma!

Tento web používá pro analýzu návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.